Ingin Dapat Income Sampingan Tiap-Tiap 21hb? Ramai yang dah dapat sehingga beribu-ribu ringgit, malahan ada yang dah dapat berpuluh ribu ringgit, tiap-tiap bulan pulak tu.

JOM jadi GENG JKKK ceramah USTAZ AZHAR IDRUS TERKINI ONLINE

Nama Nama Bayi Yang Perlu Dielakkan

Peringatan dari Ustaz Sharhan Shafie, kepada mereka-mereka yang mempunyai nama-nama seperti di bawah TIDAK perlu untuk menukarkan nama tetapi cukuplah dengan menukar nama panggilan. Sebagai contoh, kalau nama NUR NAJWA. Kalau sebelum ini nama panggilan adalah Najwa, elok ditukarkan kepada Nur saja.Sesungguhnya segala macam penyakit sama ada sakit biasa atau misteri, semuanya datang dari Allah SWT. Bukan dari nama seseorang, semuanya ketentuan-Nya jua.

Walaupun sebutan nama-nama berkenaan sedap didengar dan maknanya elok, menurut pengalaman beliau yang banyak mengubat pesakit-pesakit berkaitan sihir dan gangguan makhluk halus, nama-nama ini boleh mendatangkan penyakit misteri kepada seseorang.Eloklah TIDAK mengambil nama-nama di bawah ini untuk dinamakan pada anak-anak :
1. Balqis
2. Qistina/Kistina
3. Najwa
4. Zaquan/Zakuan
5. Batrisya
6. Erisya

Syahdu-Ustaz Abdullah Khairi

Ustaz Abdullah Khairi semasa memberi ceramah kepda peserta jemaah umrah
membuatkan hampir kesemuanya menangis,kita lihat video ceramahnya itu

VIDEO syahdu

BERITA TERKINI PUTING BELIUNG DI PANDAMARAN SELANGOR 2014

Ribut bersertakan angin kuat yang disifatkan sebagai ‘Puting Beliung’ kecil dilaporkan melanda Pandamaran, Klang Selangor pada petang Selasa 21.10.2014

Dalam satu laporan yang disiarkan media pada Selasa, melaporkan kira-kira 30 buah rumah di Pandamaran mengalami kerosakan selepas dilanda ribut dan angin kencang

video

Daripada sibuk berkempen sapu atas belakang anjing lebih baik????

Daripada sibuk berkempen sapu atas belakang anjing lebih baik

Daripada sibuk berkempen sentuh anjing lebih baik buat kempen sapu kepala anak yatim. Diriwayatkan bahawa Nabi s.a.w. pernah bersabda yang bermaksud: “Barang siapa yang membelai kepala anak yatim kerana Allah SWT, maka baginya kebaikan yang banyak daripada setiap rambut yang diusap. "

Daripada sibuk berkempen sapu atas belakang anjing lebih baik buat kempen belajar macamana cara nak sapu atas khuf sebagai ganti untuk basuh kaki dalam berwudhu.
Daripada sibuk berkempen membelai anjing lebih baik belajar cara yang betul untuk membelai dan mengucup hajar aswad di Kaabah.

Nama aku DUIT,

Nama aku DUIT,
kadang org panggil aku wang, fulus dan mcm-mcm lagi.
(Sape tak baca rugi, dan sila share dgn kenalan anda) 
..Rupa aku biasa je, 
badan aku lemah tapi aku boleh membuatkan satu dunia inginkan aku. 
..Aku juga boleh merubah sifat seseorang manusia, 
kerana manusia mengidolakan aku. 
..Ramai orang merubah keperibadiannya,
mengkhianati kawan, 
memutuskan persaudaraan, 
menjual maruah, 
malahan meninggalkan keyakinan imannya, 
demi aku! 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mung Tanye, UAI JAWAB

LANGSUNG DARI MEKAH(JIKA TIDAK BOLEH LOAD,SILA REFRESH PAGE)

LANGSUNG DARI MEKAH.sila klik disini xxxxx

Dapatkan Domain dan Hosting Termurah di Malaysia

Malaysia Web Hosting

GUNALAH PAYPAL UTK BISNES ANDA

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

USTAZ AZHAR DI FACEBOOK

CERAMAH DAN KULIAH TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ

Langgan Sekarang:

Senarai Pengedar VCD Yang Sah

Che Mohd : Kuala Terengganu : 019 927 4186/017 910 0958
Tg Yong : Kuala Terengganu : 013 950 4919
Nazri : Losong : 019 925 6156
Abd Rahim : Batu 6 : 017 966 0266
Ju : Kuala Ibai : 019 991 5568
Ahmad Jefri : Dungun : 013 980 7076
Mohd Zahariza : Kemaman : 019 989 2325
Rosli Ngah : Pasir Puteh : 013 989 8867
Rashid Ismail : Kelantan : 017 930 0470
Haji Man : Kelantan : 012 908 3958
Zam Abd Wahab : Endau/Mersing : 016 776 8789
Hj Hashim : Kuantan : 019 982 4009
Annuar : Temerloh : 019 931 6843
Khairul Azha : Melaka : 019 245 7253
Jafry : Johor : 013 755 6016
Aizat : Kedah : 019 512 1064