IKLAN: Tawaran Menarik UNTUK PENGUNJUNG BLOG INI

IKLAN: Tawaran Menarik UNTUK PENGUNJUNG BLOG INI
TUKARKAN SIMKAD PREPAID ANDA KE SIMKAD PREPAID TONE EXCEL. DENGAN MODAL SERENDAH RM95.40 ANDA AKAN DIBERI SIMKAD PERCUMA DAN KREDIT RM30. Nak tahu APA KELEBIHANNYA? ANTARANYA: 1)anda topup RM50,percuma kredit RM10 DAN DATA 1.5GB, 2)topup RM30, PERCUMAD DATA 1GB UNTUK 1 BULAN, TAKAFUL PERCUMA RM50,000. KLIK LINK DIATAS

nota Kuliah Maghrib Ustaz Azhar Idrus ( Original ) di Surau Belakang Stadium. (27/06/2012)


Assalamualaikum...nota Kuliah Maghrib Ustaz Azhar Idrus ( Original ) di Surau Belakang Stadium. (27/06/2012)

- Kitab Penawar Bagi Hati - .. Bab : " Syukur "

Tiga prinsip syukur :

 i) Ilmu
ii) Kelakuan
iii) Pekerjaan

Barulah dapat tahu syukur itu apa ertinya.
1. Melazimi syukur dengan ilmu ialah dengan belajar,mengaji ilmu yg wajib.
2. Bersyukur dengan semua nikmat2 yang Allah berikan.
3. Syukur bukan sepenuhnya seperti zikir lepas solat,syukur itu ialah balas budi Allah..tidak salah kita berterima kasih kpd org atas sbb adab yg baik,tp hakikat datang dr Allah. Makhluk hanyalah alat utk Allah beri izin nikmat kpd kita.
4. Syukur bukan getel buoh sebeh,bukan ucap Alhamdulillah sahaja..ttp syukur ialah m'balas budi Allah.



5. Kita nie berat doh,takut kpd manusia dr Khaliq. Takut kpd kubur dari takut pd dosa,bahang bodo sokmo kita!
6. Kedekut nak mampus!!xpenah ajak kawan2 mari dumoh,ajoklah kawan2 mkn..dengor2 doh,tp kedekut!suwil rumoh dia..
7. Kita ni tunggu anok nikoh baru nk wat jamuan,apa salahnye ajak kwn2 t'dekat. Kalau Nabi lambat temu orang nye ajok slalu makan nasik dumoh. Kedekut kita nih gaji mahal,xleh nk roi org lain,sedekah ke org lain.
8. Kita ni ramai duduk dalam nikmat tp tidak mensyukuri nikmat,kalau guna nikmat segalanya utk agama Allah maka xramai la mcm tuh.
9. Baju yang dah buruk barulah nok beri ke orang,apa salahnya bagi derma baju baru kepada faqir miskin.
10. Derma lah sehingga apa yang kamu sayang,Allah bayar lebih! padahal nikmat ade sokmo,rugilah kita xmau pahala besar.
11. Sesungguhnya syaitan itu akan menjanjikan kemiskinan jika kamu bersedekah.
12. Dalam kubur basak tere,apa yang kamu derma itulah penyeri mu kelak.
13. Saidina Uthman derma separuh harta,kita pun xleh bagi lagi harta separuh pasal kita tgk yang m'beri nikmat tuh adalah makhluk.
14. Tidak akan kurang harta bagi mereka yang menderma,kata Rasulullah tp kita tetap ikut syaitan jgk. Allahurobbi..
15 .Hakikatnya semua datang dari Allah yang orang bagi nikmat tu hanyalah majazi sahaja. Skrg ramai mana yg dapat nikmat dr Allah,tp xbayar apa2 pun pada Allah.
16. " Summa latus alun nayau maizin anin naim. "
Nikmat akan ditanya balik,bukan duit sahaja segala nikmat yang diberi Allah akan ditanya,mata,hidung pancaindera semua Allah tanya,apa kita buat,pada tarikh sekian2 jual beli,tipu daya,niat buruk,masa muda gi duane,mase tua di duane? tidak akan t'lepas dari pertanyaan Allah.
17. Kita nih nak mati esok kakrang doh barulah nk beli kitab nk gi belajo kitab surau masjid,masa muda bodoh mcm lembu!! ade degree diploma tp tanya hukum dok reti pe mende,mcm tnye lembu mapuh. Bila mok nok mati empat2 ekor anak dari nabasiti dok reti belaka nok urus mok nk mati. Mcm bela bewok 4 ekor,padahal ulama' kata sunat dimandikan oleh anak2,sunat diimamkan mayang mayat,dunia akhir zaman abis jadi bodo belaka.


18. Sedarlah kita nih duduk dalam nikmat,bila duduk dalam nikmat ade tuntutan iaitu terima kasih kpd " Pemberi Nikmat ".


19. Sebut dalam riwayat, "orang alim dan orang yg belajar drpd org alim,dua golongan ini sahaja yang diredhai Allah." Golongan lain seperti lembu dihurung lalat.


20. Jalan kaki nikmat,ada kaki nikmat,xdok kaki pun nikmat,orang lain xdak nyawa. Pendek kata semua b'manfaat bagi kita adalah semua nikmat,dang mati xdok apa2 dh.


21. Kita hanya nampak nikmat pitih byk,barulah kata nikmat,makan sedap barulah kata nikmat. Jeng kreng!


22. Kita nih taat sgtlah pada buku skoloh,ngaji ke dunia sapa tinggal kg halaman. Mok mati dokdang balik pasal exam,nabasiti kang..dok saloh kita belajar tapi soalan dalam kubur kenapa kita tak mengaji? bodo bab akhirat!! tanye tajwid mcm tanye lembu,senyap xleh jawab,tnya puasa tanya soh batal haji dok leh jawab jugok..macang tanye beruk naik nyor,pahtu nk mengharapkan syurga,syurga kepala hotok mung!!!


23. Dulu mung ngaji nabasiti doh dokdang ngaji dengor doh,doh leni mung kije doh mari lah sejid sura dengor ning! alasan pulok sibuk2,bz musuarak,doh pahtu bile nk mari?? time namat r mari..bila nk namat pandai r wak tanye tok imam. Jahak guh manusia nih,org ngajor amboh mari,makang kedaroh mari ah.


24. Maka kita guna nikmat segala pancaindera kita seperti mata utk lihat al-Quran,tuh baru betul! nie tak,org buta hafal quran,org xbuta xkenal al-Quran pasal kita bukan hamba Allah,kita hamba pitih.


25. Musim raya nih lah musim di mana para suami takut sokmo nk balik dumoh,pasal budok2 dumoh mtk beli barang raya,suruh tukor sofa lah..org puang gok,teruk dari budok2. Seduk orak sokmo suami kalau musim raya gok..biarlah ke dia cuma nk kabo nikmat byk sgt dari Allah.


26. Kalau kawan tolong beri pinjam kpd kita rm 100 kita ingat sokmo sampai bila2,tapi Allah beri kita hidup 40 tahun langsung tak ingat Allah!ayah bela kita dari kecik tp bila ayah mati langsung xpergi melawat kuburnya.


27. Maka kufur nikmat mata ialah tgk benda haram,tengok aurat perempuan,perempuan tgk lelaki,mengambil kesedapan adalah haram. Itu adalah fitrah lelaki dan perempuan suka sama suka sbb itulah islam hadir utk atur hidup umatnya, mengawal cara hidup umatnya.


28. Perempuan2 pakai pakaian ttp telanjang disisi hukum syara',dia memandang kpd orang lain dan m'buat orang lain terpandang2 padanya,menyebabkan org terfitnah melihatnya maka masuklah wanita itu ke dalam neraka.


29. Bila dah yakin cantik xperlulah pakai mcm tuh sbb bila cantik nih pakai telekung pun nampak cantik,pakai purdah nampak mata pun sudah cantik. Buatlah utk suami sahaja..yg conteng mekap2 tuh sbb muka dok lawo. Orang puang comel belaka biarlah besor pale lori pun ttp comel Allah cipta.


30. Orang puang pun suke tgk orang laki jgk,orang puang tunjuklah kecomelan kamu utk suami sahaja. Nim umur 40 doh padang kembang gatung gtu la,berat nanang org puang!!busuk kohong duk dumoh,muke mcm ger kak limoh nyanyi injit2 semut,suami tgk jd putus angin.


31. Ning dok,gi buka aurat depan orang ramai..org laki tgk sapa naik syahwat sampai pergi berzina dgn orang lain,byknya dosa orang puang lagu nie. Allahurabbi..


==============================


- Soal Jawab Agama -


1) Saya perempuan 24 thn doh tapi nok nikoh dengan anak murid ustaz dan sudi jadi no 2 dia,pada masa y sama saya xmbuh nikoh dgn calon mak tuh,boleh ke?

- boleh xde masalah ia bukan digelar rampas suami orang,rampas suami orang ialah nikah dgn suami orang baru suruh suami cerai isteri dulu,itu baru rampas suami orang. Kalau jadi madu bukan rampas suami orang,tuh hanya mentaliti melayu haprak! serba serbi dok kena belaka kalau mentaliti melayu. Jadi,bulih nikoh samada die laki orang ke,silakan walaupun kita anak dara pun,silakan. Sbb yang nk menikah bukan mak,kita yang nk menikah kan.


2) Saya musykil boleh ke derma darah?

- boleh jika berlaku daruroh.


3) Pada bulan puasa kita tido dan mimpi keluar mani,so mcmana?kene mandi wajib ke?

- bila hadas besar wajib mandi,bila mandi xbatal puasa. Perkara ini byk salah faham yg mengatakan lepas asar dok leh mandi,bulih mandi tp jgn mandi byk2 takut masuk dlm telinga,takut t'batal puasa.


4) Saya curi harta kerajaan,kena hantar balik ke?

- kena hantarlah sbb harta rakyat even kerajaan jahat pun.


5) Apakah maksud tahzan?

- dukacita


6) Kalau makmum depan buat salah mcm mane nk tegur?

- kita tolong betulkanlah,contohnya mcm makmum tu t'selak kain atau ada tahi cicak atah pale..kita boleh tolong tutup tempat yg t'selak dan tolong buang kopiah dia yg ade tahi cicak tu.


7) Hukum mengeluarkan air mani dgn sengaja.

- boleh jika nak buat anak,yang haramnya sengaja keluar mani seorang diri,kalau suami isteri tak haram.


8) Kalau wali xsolat sah tak kawen?

- tak sah,kena bertaubat.


9) Beli emas dgn harga murah?

- boleh xde masalah asalkan harta pemilik emas.


10) Boleh ke zakat ibubapa diberi ke anak perempuan yg dah b'suami tp hidup susah?

- haram beri zakat,wajib beri nafakah.


11) Apa hukum sangka buruk?

- kebanyakan sangka buruk tidak b'tempat,maka berdosalah kamu.


12) Apa hukum menolong p'kara haram seperti jual arak?

- haram dan berdosa besar,jgnlah kamu tolong menolong atas perkara mungkar.


13) Ustaz lernim kurang kuliah di sekitar Terengganu kenapa xcari masjid besar?

- Terengganu masih byk kuliah,sebeloh luar kurang org mengajar. Kita ade sokmo doh,korban utk org lain etek.


14) Saya kerja di kedai tayar,apa hukum sy tukar tayar lori bawak arak?

- dokleh,haram tolong atas pkara haram,royaklah sakit perut. Adapun kita berhenti kerja kerana takut Allah,Allah beri kesenangan lebih kelak.


15) Apakah wahabi?

- fahaman yg mengikut al-Quran sahaja tidak bersetuju t'hadap pandangan mazhab.


16) Apakah komen ustaz mengenai Ikhwanul Muslimin menang baru ini?

- mestilah tumpang seronok pasal mereka seagama dgn kita,maka kena bergembira..sbb tuhlah kena sakit hati bila Islam dikhianati.


17) Apakah hukum perempuan dtg lewat dan cuit makmum depan?

- boleh,jadi makmum..cuma jgn cuit dan xperlu cuit,takbir sahaja belakang imam dan niat makmum.


18) Orang puang kena baca kuat sampai ke telinga jugak ke bila baca al-Fatihah semasa solat?

- makhruh baca kuat,baca perlahan sahaja sekadar dapat didengar ke telinganya. Kalau baca perlahan tak dengar di telinga sendiri,maka solatnya tidak sah!orang puang wajib baca 'sir' ke telinga.

Wallahua'lam...
See More

Assalamualaikum...nota Kuliah Maghrib Ustaz Azhar Idrus ( Original ) di Surau Belakang Stadium. (27/06/2012)


- Kitab Penawar Bagi Hati -

... Bab : " Syukur "


Tiga prinsip syukur :

i) Ilmu
ii) Kelakuan
iii) Pekerjaan

Barulah dapat tahu syukur itu apa ertinya.


1. Melazimi syukur dengan ilmu ialah dengan belajar,mengaji ilmu yg wajib.


2. Bersyukur dengan semua nikmat2 yang Allah berikan.


3. Syukur bukan sepenuhnya seperti zikir lepas solat,syukur itu ialah balas budi Allah..tidak salah kita berterima kasih kpd org atas sbb adab yg baik,tp hakikat datang dr Allah. Makhluk hanyalah alat utk Allah beri izin nikmat kpd kita.


4. Syukur bukan getel buoh sebeh,bukan ucap Alhamdulillah sahaja..ttp syukur ialah m'balas budi Allah.


5. Kita nie berat doh,takut kpd manusia dr Khaliq. Takut kpd kubur dari takut pd dosa,bahang bodo sokmo kita!


6. Kedekut nak mampus!!xpenah ajak kawan2 mari dumoh,ajoklah kawan2 mkn..dengor2 doh,tp kedekut!suwil rumoh dia..


7. Kita ni tunggu anok nikoh baru nk wat jamuan,apa salahnye ajak kwn2 t'dekat. Kalau Nabi lambat temu orang nye ajok slalu makan nasik dumoh. Kedekut kita nih gaji mahal,xleh nk roi org lain,sedekah ke org lain.


8. Kita ni ramai duduk dalam nikmat tp tidak mensyukuri nikmat,kalau guna nikmat segalanya utk agama Allah maka xramai la mcm tuh.


9. Baju yang dah buruk barulah nok beri ke orang,apa salahnya bagi derma baju baru kepada faqir miskin.


10. Derma lah sehingga apa yang kamu sayang,Allah bayar lebih! padahal nikmat ade sokmo,rugilah kita xmau pahala besar.


11. Sesungguhnya syaitan itu akan menjanjikan kemiskinan jika kamu bersedekah.


12. Dalam kubur basak tere,apa yang kamu derma itulah penyeri mu kelak.


13. Saidina Uthman derma separuh harta,kita pun xleh bagi lagi harta separuh pasal kita tgk yang m'beri nikmat tuh adalah makhluk.


14. Tidak akan kurang harta bagi mereka yang menderma,kata Rasulullah tp kita tetap ikut syaitan jgk. Allahurobbi..


15 .Hakikatnya semua datang dari Allah yang orang bagi nikmat tu hanyalah majazi sahaja. Skrg ramai mana yg dapat nikmat dr Allah,tp xbayar apa2 pun pada Allah.


16. " Summa latus alun nayau maizin anin naim. "
Nikmat akan ditanya balik,bukan duit sahaja segala nikmat yang diberi Allah akan ditanya,mata,hidung pancaindera semua Allah tanya,apa kita buat,pada tarikh sekian2 jual beli,tipu daya,niat buruk,masa muda gi duane,mase tua di duane? tidak akan t'lepas dari pertanyaan Allah.


17. Kita nih nak mati esok kakrang doh barulah nk beli kitab nk gi belajo kitab surau masjid,masa muda bodoh mcm lembu!! ade degree diploma tp tanya hukum dok reti pe mende,mcm tnye lembu mapuh. Bila mok nok mati empat2 ekor anak dari nabasiti dok reti belaka nok urus mok nk mati. Mcm bela bewok 4 ekor,padahal ulama' kata sunat dimandikan oleh anak2,sunat diimamkan mayang mayat,dunia akhir zaman abis jadi bodo belaka.


18. Sedarlah kita nih duduk dalam nikmat,bila duduk dalam nikmat ade tuntutan iaitu terima kasih kpd " Pemberi Nikmat ".


19. Sebut dalam riwayat, "orang alim dan orang yg belajar drpd org alim,dua golongan ini sahaja yang diredhai Allah." Golongan lain seperti lembu dihurung lalat.


20. Jalan kaki nikmat,ada kaki nikmat,xdok kaki pun nikmat,orang lain xdak nyawa. Pendek kata semua b'manfaat bagi kita adalah semua nikmat,dang mati xdok apa2 dh.


21. Kita hanya nampak nikmat pitih byk,barulah kata nikmat,makan sedap barulah kata nikmat. Jeng kreng!


22. Kita nih taat sgtlah pada buku skoloh,ngaji ke dunia sapa tinggal kg halaman. Mok mati dokdang balik pasal exam,nabasiti kang..dok saloh kita belajar tapi soalan dalam kubur kenapa kita tak mengaji? bodo bab akhirat!! tanye tajwid mcm tanye lembu,senyap xleh jawab,tnya puasa tanya soh batal haji dok leh jawab jugok..macang tanye beruk naik nyor,pahtu nk mengharapkan syurga,syurga kepala hotok mung!!!


23. Dulu mung ngaji nabasiti doh dokdang ngaji dengor doh,doh leni mung kije doh mari lah sejid sura dengor ning! alasan pulok sibuk2,bz musuarak,doh pahtu bile nk mari?? time namat r mari..bila nk namat pandai r wak tanye tok imam. Jahak guh manusia nih,org ngajor amboh mari,makang kedaroh mari ah.


24. Maka kita guna nikmat segala pancaindera kita seperti mata utk lihat al-Quran,tuh baru betul! nie tak,org buta hafal quran,org xbuta xkenal al-Quran pasal kita bukan hamba Allah,kita hamba pitih.


25. Musim raya nih lah musim di mana para suami takut sokmo nk balik dumoh,pasal budok2 dumoh mtk beli barang raya,suruh tukor sofa lah..org puang gok,teruk dari budok2. Seduk orak sokmo suami kalau musim raya gok..biarlah ke dia cuma nk kabo nikmat byk sgt dari Allah.


26. Kalau kawan tolong beri pinjam kpd kita rm 100 kita ingat sokmo sampai bila2,tapi Allah beri kita hidup 40 tahun langsung tak ingat Allah!ayah bela kita dari kecik tp bila ayah mati langsung xpergi melawat kuburnya.


27. Maka kufur nikmat mata ialah tgk benda haram,tengok aurat perempuan,perempuan tgk lelaki,mengambil kesedapan adalah haram. Itu adalah fitrah lelaki dan perempuan suka sama suka sbb itulah islam hadir utk atur hidup umatnya, mengawal cara hidup umatnya.


28. Perempuan2 pakai pakaian ttp telanjang disisi hukum syara',dia memandang kpd orang lain dan m'buat orang lain terpandang2 padanya,menyebabkan org terfitnah melihatnya maka masuklah wanita itu ke dalam neraka.


29. Bila dah yakin cantik xperlulah pakai mcm tuh sbb bila cantik nih pakai telekung pun nampak cantik,pakai purdah nampak mata pun sudah cantik. Buatlah utk suami sahaja..yg conteng mekap2 tuh sbb muka dok lawo. Orang puang comel belaka biarlah besor pale lori pun ttp comel Allah cipta.


30. Orang puang pun suke tgk orang laki jgk,orang puang tunjuklah kecomelan kamu utk suami sahaja. Nim umur 40 doh padang kembang gatung gtu la,berat nanang org puang!!busuk kohong duk dumoh,muke mcm ger kak limoh nyanyi injit2 semut,suami tgk jd putus angin.


31. Ning dok,gi buka aurat depan orang ramai..org laki tgk sapa naik syahwat sampai pergi berzina dgn orang lain,byknya dosa orang puang lagu nie. Allahurabbi..


==============================


- Soal Jawab Agama -


1) Saya perempuan 24 thn doh tapi nok nikoh dengan anak murid ustaz dan sudi jadi no 2 dia,pada masa y sama saya xmbuh nikoh dgn calon mak tuh,boleh ke?

- boleh xde masalah ia bukan digelar rampas suami orang,rampas suami orang ialah nikah dgn suami orang baru suruh suami cerai isteri dulu,itu baru rampas suami orang. Kalau jadi madu bukan rampas suami orang,tuh hanya mentaliti melayu haprak! serba serbi dok kena belaka kalau mentaliti melayu. Jadi,bulih nikoh samada die laki orang ke,silakan walaupun kita anak dara pun,silakan. Sbb yang nk menikah bukan mak,kita yang nk menikah kan.


2) Saya musykil boleh ke derma darah?

- boleh jika berlaku daruroh.


3) Pada bulan puasa kita tido dan mimpi keluar mani,so mcmana?kene mandi wajib ke?

- bila hadas besar wajib mandi,bila mandi xbatal puasa. Perkara ini byk salah faham yg mengatakan lepas asar dok leh mandi,bulih mandi tp jgn mandi byk2 takut masuk dlm telinga,takut t'batal puasa.


4) Saya curi harta kerajaan,kena hantar balik ke?

- kena hantarlah sbb harta rakyat even kerajaan jahat pun.


5) Apakah maksud tahzan?

- dukacita


6) Kalau makmum depan buat salah mcm mane nk tegur?

- kita tolong betulkanlah,contohnya mcm makmum tu t'selak kain atau ada tahi cicak atah pale..kita boleh tolong tutup tempat yg t'selak dan tolong buang kopiah dia yg ade tahi cicak tu.


7) Hukum mengeluarkan air mani dgn sengaja.

- boleh jika nak buat anak,yang haramnya sengaja keluar mani seorang diri,kalau suami isteri tak haram.


8) Kalau wali xsolat sah tak kawen?

- tak sah,kena bertaubat.


9) Beli emas dgn harga murah?

- boleh xde masalah asalkan harta pemilik emas.


10) Boleh ke zakat ibubapa diberi ke anak perempuan yg dah b'suami tp hidup susah?

- haram beri zakat,wajib beri nafakah.


11) Apa hukum sangka buruk?

- kebanyakan sangka buruk tidak b'tempat,maka berdosalah kamu.


12) Apa hukum menolong p'kara haram seperti jual arak?

- haram dan berdosa besar,jgnlah kamu tolong menolong atas perkara mungkar.


13) Ustaz lernim kurang kuliah di sekitar Terengganu kenapa xcari masjid besar?

- Terengganu masih byk kuliah,sebeloh luar kurang org mengajar. Kita ade sokmo doh,korban utk org lain etek.


14) Saya kerja di kedai tayar,apa hukum sy tukar tayar lori bawak arak?

- dokleh,haram tolong atas pkara haram,royaklah sakit perut. Adapun kita berhenti kerja kerana takut Allah,Allah beri kesenangan lebih kelak.


15) Apakah wahabi?

- fahaman yg mengikut al-Quran sahaja tidak bersetuju t'hadap pandangan mazhab.


16) Apakah komen ustaz mengenai Ikhwanul Muslimin menang baru ini?

- mestilah tumpang seronok pasal mereka seagama dgn kita,maka kena bergembira..sbb tuhlah kena sakit hati bila Islam dikhianati.


17) Apakah hukum perempuan dtg lewat dan cuit makmum depan?

- boleh,jadi makmum..cuma jgn cuit dan xperlu cuit,takbir sahaja belakang imam dan niat makmum.


18) Orang puang kena baca kuat sampai ke telinga jugak ke bila baca al-Fatihah semasa solat?

- makhruh baca kuat,baca perlahan sahaja sekadar dapat didengar ke telinganya. Kalau baca perlahan tak dengar di telinga sendiri,maka solatnya tidak sah!orang puang wajib baca 'sir' ke telinga.

Wallahua'lam...

1 comment:

JJ said...

UAI terbaik, nanti mlm ambang tahun baru 2013 mesti sambutannya lebih tinggi dari program2 yg lain.

JKK hehe,
Tudung Online

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Mung Tanye, UAI JAWAB

LANGSUNG DARI MEKAH(JIKA TIDAK BOLEH LOAD,SILA REFRESH PAGE)

LANGSUNG DARI MEKAH.sila klik disini xxxxx

Dapatkan Domain dan Hosting Termurah di Malaysia

Malaysia Web Hosting

GUNALAH PAYPAL UTK BISNES ANDA

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

USTAZ AZHAR DI FACEBOOK

CERAMAH DAN KULIAH TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ

Langgan Sekarang:

Senarai Pengedar VCD Yang Sah

Che Mohd : Kuala Terengganu : 019 927 4186/017 910 0958
Tg Yong : Kuala Terengganu : 013 950 4919
Nazri : Losong : 019 925 6156
Abd Rahim : Batu 6 : 017 966 0266
Ju : Kuala Ibai : 019 991 5568
Ahmad Jefri : Dungun : 013 980 7076
Mohd Zahariza : Kemaman : 019 989 2325
Rosli Ngah : Pasir Puteh : 013 989 8867
Rashid Ismail : Kelantan : 017 930 0470
Haji Man : Kelantan : 012 908 3958
Zam Abd Wahab : Endau/Mersing : 016 776 8789
Hj Hashim : Kuantan : 019 982 4009
Annuar : Temerloh : 019 931 6843
Khairul Azha : Melaka : 019 245 7253
Jafry : Johor : 013 755 6016
Aizat : Kedah : 019 512 1064